Въпроси, които могат да бъдат зададени: как по-добре да разберем нашия лечебен план

След като цялата информация е събрана и прегледана от лекуващия лекар, терапевтичният план трябва да бъде обсъден с пациента. Много от нашите пациенти споменаха, че са си подготвили въпроси преди това и това ги е улеснило. Ние събрахме и класирахме тези въпроси и тук искаме да предоставим информация за най-важните от тях. Ако някои от нашите читатели се сетят за други—пишете ни, а ние ще ги включим.

– Каква е целта, която си поставяме с това лечение? Да се елиминира рака или да се предотврати нова поява?
– Има ли нужда от друго лечение (хирургическо, лъчелечение, таргетна терапия, хормонално лечение)? Защо?
– Колко курса на лечение се предвиждат? С каква честота? Каква е продължителността на всеки курс?
– Какви странични ефекти могат да се очакват (косопад, гадене и/или повръщане, умора, увеличен риск от инфекции)? Как могат да бъдат предотвратени страничните ефекти? Как да се справяме с тях?
– Как лечението би повлияло други заболявания (диабет, сърдечносъдови заболявания, белодробни заболявания, бъбречни болести)?
– Как лечението ще повлияе сексуалния живот на пациента? Детеродни функции при жената? Ефектите трайни ли ще бъдат или временни?
– Ще може ли пациентът да се върне на работа? Кога? Ще може ли да пътува?
– Как може да се разбере дали лечебният план действа? Какви изследвания трябва да се правят?

Ако срещнете непознати думи, потърсете тук. Ако все още не намирате отговор, пишете ни, за да включим и отговора на Вашия въпрос.